-

1. Tre namn jag lyssnar till: Natasha, Tasha, Sasha

2. Någonting jag tycker om med mig själv: min humor

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: svartsjuk, o att va så jävla dryg uyan mena det-

4. Detta är jag rädd för: hajar, mörker, att sitta fast

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Elektrisitet, data o kompisat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
sluta garva, se på fotboll spela fotboll

7. Detta tycker jag om att göra: köra cross o se på sport

8. Detta vill jag göra just nu:
bli frisk o äta godis xd

9. Bästa känslan: att se brorsans ansikte när han vinner!, att veta at man bryr sig.

10. Värsta känslan:
när man nå har vart elak o det ända man vill göra e att slå  i hjäll den

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: söt, rolig xd

12. Är jag kär just nu? Ja

13. Jag vill gifta mig: vene

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: MASSOR

15. Min käraste ägodel: datorn, mobilen,crossen(när ja har den)

16. Något jag vill ha i present: CROSS

17. Detta har jag på mig just nu: tröja med Mika Häkkinen, och leggins o lila svarta strummpr :D 

18. Favoritkläder: beror på hur jag känner mig

19. Favoritdjur: hund, katt, delfin

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt

21. Favoritlåt just nu: big time rush xd hahahahhahahahah

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: bild, slöjd,  tråkigastt: no xd

23. Stjärntecken: skytten

24. En bok jag älskar: vene xd

25. En film jag älskar: harry potter!, transformer( både teknad o oteknad) 

26. Tv-program jag gillar: vampire diaries!!!!!! FTW

27. Favoritdoft: ???????

28. Detta äter jag gärna: kött, godis, glass

29. Dricker helst: läsk xd

30. Favoritgodis: nappar, laktris o mycket mer :D

31. Hit vill jag gärna åka på semester: finland, italien, usa, tyskland

32. Färg på mina ögon: blå :D

33. Min längd: runt 170 typ 

34. Jag tror på: Dobby som en gud, ödet, o fler saker xd

 

35. Jag spelar: inget

36. Person jag beundrar: finns många

37. Så här bor jag: i ett samhälle

38. ??: WHAT?

39. Det här tänder mig: hehe, privat.. men muskler finns inräknat xd

40. Det här gör mig avtänd: fulhet, inga muskler xd

41. Favoritfärg: svart, blått, grönt

42. Favoritcitat: nära skjuter ingen hare.

43. En hemlighet jag vet: skulle ju inte va så schysst om jag berättade det eller hur!

44. Bästa present jag fått: ja va typ 7-8 och fick en cross i försenad present :D<3

45. Senast köpta skiva: jag har aldrig köpt en skiva :O

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen, kroppen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mitt fuckng face!!

48. Udda förmåga/egenskap: kan böjatoppen på fingrarna, kan ta båda benen över huvudet xd 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
något xd

50. Vad lyssnar du på just nu?: inget

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: datan, -.-

52. Var är dina föräldrar födda?: norrköping i think

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang? vene xd

55. När badade du i en pool senast?: sommras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: nepp

 

57. Hur många barn vill du ha?: vene

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera!!!!.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: ett tag kvar tills jag får..

60. Vad har du för TV-kanaler?:
många

61. Har du åkt moped någon gång?: nae xd

62. Har du busringt någon gång?: många gånger

63. Har du fått felparkeringsböter?: vad skulle ja ha parkerat med? min röv eller??

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : kan tänka mig de

66. Har du en egen trädgård? ingen egen men mina föräldrar har

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: south park, kalle anka

68. Kan du alla orden i nationalsången?: bara : du gamla du fria, du fjällsköna du fjäll höga nord

69. Badkar eller duschkabin? both

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Harry potter och de vises sten xd

71. Favoritpizza?: hmm den me ananas o skinka

72. Chips eller popcorn?: chips, popcorn e jätte äckligt!!!!!

73. Vilken färg på läppstift använder du?: har inga läppstift.. o aldrig använt heller

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: e what?? xd

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej!!!

76. Apelsin- eller äppeljuice?: ÄPPEL!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Karro tror ja, Mc xd

78. Favoritchoklad?: vene

79. När röstade du senast?: får inte rösta-.-

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: aldrig ätit

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: naeeeeeeee

82. Är du bra på matlagning? na xd

83. Klarar du att tanka själv?:
såklart annars skulle ja ju inte kunna skriva;)

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej!

85. Pepsi eller Coca Cola?: självklart väljer jag coca cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: have no work

87. Vad var det senaste du handlade?: ehhh ja kommer inte ihåg xd

88. Har du kräkts offentligt? nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: give me the money

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja
91. Har du ringt något betalnummer?: haha va??

92. Kan man vara vän med sitt ex?: beror väll på hur man gjorde slut

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Mamma o Chimmy xd

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: nae xd

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: tele2 grejs

96. Vad har du i din väska?: vene

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: hmm sitter vid datan eller ser på tv xd

98. Vad är du tacksam för idag?: att tvn har många kanaler

99. Var hittade du den här listan?: Karolinas Blogg ( www.kkkarolinaaa.blogg.se)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: vem somhelst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0